Merhaba kızlar. Bebeğim sol mememi emmiyor sağıyorum bende sağım makinasını değiştirdim o da yara yaptı yarık var resmen krem kullanıyorum iyileşir gibi oluyo ama sağınca yine kanıyor yarık açılıyo. Dün sağdım çok az geldi 10 ml falan diyim anca. Ben de bıraktım sağmayı bi kısmında sertlik var kesilir mi acaba kesilsin istiyorum bu ağrı ne zaman geçer napmalıyım lütfen yardım.