mine3535 Benim bebeğim üç aylık ve sadece yüz üstü uzun uyuyor sırt üstü yatınca hemen kalkıyor gündüz kontrol ediyorum ama gece yatırmak istemiyorum bu durumu yaşayan anneler var mıı ?🫠🫠
ggggr mine3535 Nasıl yüz üstü yatırıyorsun nasıl uyutup öyle bırakıyorsun benim kucağımda uyuyor ya yüz üstü koysam uyanır
nnoktaa mine3535 40’ı çıkmamıştı. Arkadaşım bebek görmeye geldi. Ben uyutayım dedi. Yüz üstü yatırdı sırtını sıvazladı pışpışladı. Hakikaten uzun uyudu.. şimdi 17.5 aylık deli dana gibi uyuyor. Bölünüp bölünüp duruyor uykusu 😂
Susuu28_ mine3535 yuz ustu yatiramayan bi benmi varim ya 3 ay 22 gnluk kundak yapip sirt ustu uyuyor gece mama sonrasi kundagi cozuyorum hafif sirtina yastk koyup yan yatiyo
mine3535 ggggr benımde önce kucağımda uyuyor daha sonra yatırıyorum sağına ya da soluna bakıcak sekılde başı zaten halen cenın pozisyonunda gıbı bacaklarını karnına ceker öyle uyur uyuyacaksa
mine3535 nnoktaa maşallah 🥰 bizede doktor önermişti sindirim için ve bebekler sever böyle demişti denedik baktık hakikaten uzun uyudu 😂
ggggr mine3535 Deniycem bende bakalım zor gibi ama rahat uyuyor mu kucağınızda ben çok zor uyutuyorum
nnoktaa mine3535 çocukken hatırlıyorum ben de totomu havaya dikip uyumayı severdim 😂😂😂😂 hani sanki secde ediyormuşum gibi dizlerimi karnıma çeker gibi.
mine3535 ggggr şekilden şekile giriyorum pış pış sesi açıyorum sırtını sıvazlıyorum artık en son dalınca yavaşça bırakıp yatırıyorum uyancal gıbı olursa teması kesmıyorum yenıden pışpışlıyorum 😂
ggggr Susuu28_ Sıcakta kundakta duruyor mu ben kucağımda sallıyorum ayakta geziyorum çok yoruldum bir saatte iki saatte zor uyuyor artık
mine3535 nnoktaa evet yaa aynısı bır de kendını sureklı itip kayıyor aşağı bıraktığım yerde kalmıyor 😂😂😂
mine3535 ggggr kundak hak getire asla ilk gunden beri kundak sevmiyor sanırım erkek çocugu olması bir etken 😂
Susuu28_ ggggr valla giresundayiz gece yatarken zibin uzerine alt ust takin veya tulum sonrada ince cemberle kundk yapiyorm hatta belki gece usur diyede beldn altni ortuyorm 🤣🤣
Susuu28_ ggggr cesaret edemedim kisa kol giydirmye veya sort giydirmeye evde bikac kez zibinla dolasti o kadar
mine3535 Susuu28_ izmirdeyiz biz bu arada sıcaktan yatmıyordu zıbınla yatıyor bizim bebe müslin örtüyorum sadece uzerıne 😂
Susuu28_ mine3535 bende sonradan alistirdim kundaha muslinle yapiyordm smdi ince cemberle yapiyorum tabi basta istemiyo sonra uyuyo ama gece mamaya kalktktan sonra eller serbest