Esragrblk ben çıkarken sormuyorum ama eşim çıkmama çok memnun oluyor zaten. Çünkü evde bunalınca ona hayatı zehir ediyorum😁çıkınca ona foto atıyorum, çok iyi yapmışsın diyor, hava almak iyi geliyor çünkü, mutlu dönüyorum eve, ona da yansıyor tabi. Gerçi biz izmirdeyiz havalar da güzel, onun da etkisi vardır. Neticede sadece bebeği değil anneyi de düşünmek lazım.