iki küçük bebeğim var genelde cok mutluyum. Elhamdülillah elhamdülillah elhamdülillah
Hakkıyla şükür edebilmeyi ve onlara hakkıyla muamele edebilmeyi Rabbim nasip etsin hepimize
Yoruluyorum. Büyüğüm genelde uykuyu sevmeyen ve huysuz ağlayan bir çocuk kardeşi daha kolay diyebilirim Herkeste aynı şeyler aşağı yukarı işte
Koşturuyorum . Ekran açmayayım diye çabalıyorum. Günü onları incitmeden ve huzurla bitirebilmeye niyet ediyorum her gün dua ederek kolaylık istiyorum
Küçüğüm 7 aylık doğdu doğalı uyanık olduğu süre içinde hep kucak yere bıraktığım an çığlık çığlığa o ağlayınca abiside çığlık çığlığa ikisini aynı anda taşıyordm artık gücüm yetmiyor.
Uyku düzeni tam kuruyorum eşimin memleketine gidiyoruz tekrar düzelmesi Bir ayı buluyor
Uzun süredir geceleri 4 5 saat uykuyla geziyorum ki en az 3 4 bir kere bölünüyor
Kitap okumak beni dinlendiriyor ona dahi Zor vakit bulduğum haftalar oluyor her şeye rağmen Bir saat uyusalar hemen özlüyorum. Böyle böyle geçiyor günlerim
Bazen bir anlarını kaçıracagm da cok çabuk büyücekler diye korkuyorum. Musluktan akan suya verdikleri İlk tepkiyi, banyodaki köpüklerle dokununca ki şaşkınlığı mutluluğu hepsini izlemeye şükür etmeye çalışıyorum. Ara ara da bir köşede ağlarken buluyorum 
Şu günlerde çok çok çok zorlanıyoru
Öyle ki şu yazıyı dahi konudan konuya atlayarak yazıyorum öyle dağınık öyle beynime ulaşamıyorum 😅Allah yardımcımız olsun