ak1 evet çok zor. Emzirme döneminde olduğum için ilaç tedavisine başlayamamıştık ama memeyi bıraktık 10 gün oldu. Haftaya gidicem inşallah. Bende sürekli baş dönmesi oluyor. Acıktığımda ellerim titriyor, çarpıntım oluyor. Sürekli bişey yeme hissi var ağzım hiç boş kalmıyor yani. Ama yedikten sonra da başım dönüyor. Bazı geceler çok terleyerek uyanıyorum. Bir de ani kilo artışı oldu bir kaç ayda 6 kilo aldım veremiyorum ama Allah’tan böyle kaldı daha fazla almadım. Bendeki belirtiler bunlar. Siz de ihmal etmeyin.