Geceleri kıpır kıpır 1.5-2 saatte kesin uyanıyor emmeye ama onun haricinde de derin uyumuyor. Gündüz uykumuz neredeyse hiç yok. 15’er dk uyursa uyuyor. Bugün saat 14’ten beri ( şu an 20.40) öyle de uyumadı . Gazı çıkıyor, karnı tok. Alt gaz da yok kaka yapıyor. Nedir bu yani artık bilmiyorum. Uyuyamadığı için muhtemelen çığlık çığlığa ağlıyor.. gözleri kapanıyor ama uyuyamıyor. Yarım kundak beyaz gürültü sallama memede uyuma hiçbir şey uyutmuyor. Benzer süreçlerden geçen var mı? Çözüm önerileriniz nelerdir?