Kızlar 2 aylığız ben gaz damlalarını da kullandım ama suyu kaynatıp bir çay kaşığı kimyonu iki çay kaşığı şeker katıp ılıttım iki çay kaşığı içirdim rahatlatıyor ama onu her sancıda versem sorun olurmu yani deneyeniniz varmı bu aydan sonra çok sık sancılar olmazmış bende oyüzden gaz damlası yeni bitti almak istemedim zaten damlanın içindede kimyon vardı nurse harveys kullanıyorduk siz kimyon çayını denediniz mi ne kadar sıklıkla verdiniz