Minnakordek evet ama benim işim nobetli yani hemsireyim 24 nöbetim veya gece vardiyam bunlar olacak gündüz sabit bir isim olsa kesinlikle götürurdm. Ne kaynana ne anne benle gelemezler. Bakıcıya versem kimseyi tanımam etmem ki zaten bakıcı da gece bakar mı bilmiyorum çok karışık bir durum..en iyi çözüm anneme birakmak
Tabi her ay mutlaka görmeye geleceğim ayriyetten babası bir sene içerisinde iki kere getirir yine beraber gelirler.