Bugün servisle ilgili bir post daha açılmış onu görünce yazmak istedim bende.
Oğlumun konuşması ⅔ kelimeli cümleler kurması guzel ama bazı harfleri cıkaramadıgı için dil terapistiyle görüşme ayarladım. ( 32 aylık )
Çok şükür özel eğitim öğretmeni ve dil terapisti oğlumun evde zamanla düzeleceğini ekstra desteğe ihtiyaç olmadığını söyledi. İnce ve kaba motor becerisi de iyiymis . En azından bir uzman görüşü alıp içimi rahatlatmak istedim.
Görüştüğüm yer özel bir rehabilitasyon merkeziydi. Servis gelip beni evin onünden aldı. Servise bindiğimde birkac öğrenci vardı yaşları oğlumdan birkaç yaş büyük. Neyse bindik servise ilk görüşme için yola çıktık fakat servis şoförü sigara yaktı dakika 1 gol 1 🤯
Arabanın içinde yuksek sesle müzik açtı ( bu pek sorun olmayabilir )
Enn üzüldüğüm nokta maalesef şoför ve yardımcısının çocuklara muamelesi 😕 benim bildiğim servis annesi mi deniyor hostes mi artık neyse o çocukları yönlendirip kemerlerini bağlayıp güvenle taşımak zorunda ama en önde oturmus yuksek sesle şarkı söyleyip şoförle şakalaşarak yolculuk ettiler kemersiz 😟 ve çocuklardan birine bir ara otur yerine gerizekalı mısın dedi 😒 hatta kuruma gittiğimde servisten hiç memnun kalmadığımı da dile getirdim 🥲 çocugumun desteğe ihtiyacı olsaydı bile gödermezdim diye içimden geçirdim ama bu muamaleleri hiç hosuma gitmedi cok uzulerek eve döndüm 😒 sahi biz çocuklarımızı kime emanet edecegız gönül rahatlığıyla 😢