merve2255 Kızlar derindondurucuda çıkardığım sütü kettle da su ısıtıyorum onun buharı ile buzunu çözüyorum Yanlış mı yapıyorum nasıl ısıtayım Çünkü sütde değişik bir koku oluyor tadına bakmadım ama bebeğim içiyor ama kokusu çok kötü oluyor bozuluyor mu acaba
pozitifanne06 merve2255 geceden dolaba çıkarıp içeceği zaman ılık suyun içine poşeti koyuyordu annemler
doruk14 merve2255 ilk önce buz dolabında çözdürceksin ondan sonra benmari usulü ısıtıcaksın direk sıcak suyla ısıtma yapma yanlış
crnyndm merve2255 ben önce buzdolabına koyuyorum derin dondurucundan çıkartınca sonra baya çözülüyor o sıcak suya koyuyorum buharıyla ısınıyor direkt sıcak su buharına kıymayın diyorlar doktorlar
merve2255 yeni_anne__ öylede yaptım yine de kokuyor daha 3 ay önce atmıştım Acaba eskidi mi diye bi kaç gün önce buzluha attığımı da çözdürdüm yine kokuyor
nnoktaa merve2255 buzluktan buzdolabına alıp çözdüreceksiniz. Çözüldükten sonra poşeti ya da biberonu sıcak suyun içine koyabilirsiniz. yeni_anne__