zenginoldum Busbus03 uzaktan tanidigim simdi gorusmuyorum o ablayla, izmirde bi bioenerjiciye gitti. Omuzu kopacak gibi agriyordu , ona gidince duzelmis. Ben gitmedim ama denk gelsem gitmek isterim
sadecoffeee Busbus03 benim halam bel fıtığı için senede bir gidiyordu ve bir tek bu yöntemle ayağa kalkıp yürüyebiliyordu
Busbus03 Aintyourmama yok gerçekten doğru eniştemle teyzem ne doktorlara gitti ne hocalara ama asla düzelmedi bioenerji uzmanı düzeltti ama çoğu dolandırıcı gerçek bulmak zor Ogulluana