1seda1belinay Merhaba kızlar. Kızım 50 gunlk teni cogu zaman bembeyaz bazen kırmzı oluveriyor nezman tam anlamıyla yenıdogan gorunumunden uzaklasr
Bereninannesi_ Benim kızımda ilk doğduğunda kırmızıydı sonradan karardı baya şimdi 6 bucuk aylığız beyazladı git gide 😄
denzkz Bereninannesi_ kızımda uzamış sarılık oldu 3. aydayız gözlerinde geçti tamamen vücudu hala sarı gibi geliyor sizin nasıl geçti peki 4. ay bitince mi
Dlnklnc Evet , benim bebekte de uzamış sarılık vardı . İlk doğduğunda beyazdı . Ama sonra esmer oldu . Simdi uç buçuk aylık çok şükür rengi bayağı açıldı beyazladi . Uzamış sarılık olunca bebeklerin rengi ilk etapta yanıltıcı oluyor .