17 günlük bebeğim var, geçen hafta rahatsızlandı 2 gün yoğun bakımda yattı ben de bu süreçte üzüldüm sütüm zaten aşırı değildi iki göğüsten 60 ml çıkıyordu şimdi iki göğüsten 30 ml zor çıkıyor 🥹 Bebeğim doymuyor gece ağlama krizlerine giriyor mama takviye ediyoruz. Gitgide sütümün kesilmesinden korkuyorum. 1,5-2 saatte bir emziriyorum. Bebeğim de biraz zayıf kilo aldırmaya çalışıyoruz tam ememiyor galiba emzirme sonrası sağım yapıyorum bi 10 ml kadar süt çıkıyor. 3 litre kadar su içiyorum.
Sütüm artar mı, ne yapmak lazım 🥹