Berikoko Güral tekirovaya gittik çok memnun kaldık ama bu sene başka bi otel de demeyelim dedik çocuklar için çok iyiydi keyif aldık
Mnli Berikoko biz de çok memnunuz her sene gidiyoruz nişanlılığımızdan beri pandemi dahil değiştirelim bu sene diyoruz her sene ama sürprizle karşılaşmak istemiyoruz zaten 1 hafta böyle bir tatil yapıyoruz kafamız rahat oluyor 😊