aleyezgn Merhaba kızlar yedikleriniz gaz yapıyor mu bazı doktorlar alakası yok diyor bazıları çok dikkat et diyor 1.ayımızdayız ara ara gazı oluyor
gizememre aleyezgn canım daha bebeğin çok küçükmüş ben 3 buçuk ay anne sütü verebildim bu süreçte çok dikkat ettim kendilerini gazlarını çıkartamadıkları için bizim yediğimiz içtiğimiz çok önemli
artikbiranneyim aleyezgn evet kesinlikle yapıyor bence. Kuru baklagiller gazlı içecekler filan neyse de asıl gazı süt ürünleri yapıyor
aleyezgn gizememre teşekkür ederim aslında çok dikkat ediyorum et ve tavuktan başka bişi yemiyorum resmen herşey gaz yapıyo nerdeyse süt ve süt ürünleri tüketmiyorum salatalık domates hiç bişi yiyemiyoruz ne yiycez bilmiyorum
gizememre aleyezgn bende öyleydim kuzum bol yeşillik bol su tavuk et devam ettim bebişlerimiz iyi olsun da ❤️
aleyezgn gizememre yeşillik olarak sanırım sadece dereotu ve marul gaz yapmıyor siz neler yediniz acaba