Bebeğim bazı zamanlarda az az emip bırakıyor sütümde çok fazla değil zaten mesela bugün 3 ten beri az az emiyo aktif emme yapmıyo memeyi ağzında tutuyor en son mamayı vereyim dedim biberonu ağzına sokar sokmaz uyuma moduna geçti mama da almadı yani normalde gece acıkınca uyanıyor ama şimdi de ya açsa diye aklıma geliyor cünkü düzgün emmede hep tuttu memeyi ağzında aç bebek uyur mu sizce