Kızlar 22 aylık bir oğlum var kendim bakıyorum çalışmıyorum. Hamile kalmadan önce bir süre iş aradım ama bulamadım. Üniversite mezunuyum ama sanırım atanmadığım sürece kendi alanımda iş bulamayacağım. Bazen acaba ikinci bebeği de yapıp aradan çıkartsam sonra onlar okul çağına gelince mi işe başlasam diye düşünüyorum. Bazen de evde çok daralıyorum, çalışmak istiyorum hem çevre edinirim hemde psikolojime iyi gelir diye. Kayınvalidem var eğer işe gidersem o bakabilir oğluma ama bilmiyorum ya çok bir şey katabileceğini sanmıyorum bebeğime. Kreşe verelim desem kreş ücretleri de çok fazla. Bende belki bir mağaza market vs gibi yerlerde iş bulurum diye düşünüyorum diğer türlü zor.. Off sizce napsam ikinci bebeği mi yapsam yoksa iş mi baksam kafam çok karışık buraya da karışık yazıp kafanızı karıştırmış olabilirim şimdiden kusura bakmayın 😅