15 aylık önceden de böyleydi uykusu varken hiç bir şekilde oyalayamıyoruz mesela az önce dışarıya çıkarttım biraz daha vakit geçsin erken daha diye ama çıldırdı delirtti beni eve girdik vir saniye susmadan çıldırırcasına ağladı üzerimi bile değiştiremedim o derece hiç dayanamıyo deliricem sinirime hakim olamıyorum