Kızım 7.5 aylık şimdiye kadar anne yani otomatık sallanan beşik kullanıyorduk ama artık dar gelıyordu bende park beşik aldım ama orda yatmak istemıyor aslında daha geniş havalarda sıcak rahat rahat yatması gerekıyor normalde ayagımda sallayıp öyle yatağına koyarım ama bunun içinde oturmak bile istemiyorum zamanla alışır mı sizce