Toprak0835 Anneler bebişleriniz neler yapıyor gelişimi nasıl bizimki baba dede konuşmaya çalşıyor tutunuyor kalkarak daha yürümüyor sizin bebişelriniz neler yapıyor doğum gününe az kalan anneler heyecanlımısnız 🤗
kubraanne Toprak0835 1 yasinda kizim dede baba mama gel hadi ceee yapıyor kendince gozlerini kapatip acıp daaaa diyor cısss a tsss diyor bazen anne diyor 10 aylikken yurumeye basladi bay bay gel gel yapıyor yemek yerken kafasini sallayip hmmm mmmh yapiyor haaammm yapiyor hepsini ben yapa yapa benden ogrendi.
Elsaa 1 yaşına sayılı günler kaldı oğluşumun 11 aylık yürümeye başladı . Baba mama gel git bunları söyleye biliyor 😃