Merhaba arkadaşkar.benim kizim 1yas 9ay 21günlük.ve kilosu 8800😭zaten dogdugundan beri hep 3-10% arasi gidiyordu simdi 3%den daha aşağıda.doktor alarm verdi.ve gluten hassaslığı olduğu düşünüyor diğer belirtileri de değerlendirib.her şey yiyor.şeker abur cubur daha hic denemedi çok sağlıklı besleniyor ama bir türle kilo almıyo.son 10gündür hiç iştahı yok mız-mız (galiba diş)o kadar kptü oluyorum ki ne yaoayim bilmiyorum.dertleşmeye ve böyle şey yaşayan var mı sormaya geldim.cevaplarsanız sevinirim