Kıyamam çok geçmiş olsun. 1,5 ay ishal miydi çocuk? Günde 4,5 kez, ve belinden çıkacak kadar sulu. Baştan belli etmiş aslında. Hiç çevrenizde de söyleyen olmadı mı bu durumun anormal olduğunu, doktora gitmeniz gerektiğini. 😔 Ne dedi peki doktor? Hastaneye yatış falan verdi mi? arkadaşımın çocukları yattılar hastanede. Gözlem altındalardı.