ya bugün rutın göz kontrolü vardı ilk 1 aylıkken yaptırdık, bugünde 6. Ay kontrolü dıye yaptırdık. Ya resmen ağlamaktan bı hal oldum, kızımın sol gözü 2.5 sağ gözü 0.2 cıktı sol da hafıd tembellık varmış bana doktor neler dedı yok hıc görmez körluk sasılık ıste acil müdahale lazım vs vs ağlayarak çıktım. Kendı doktoruna yazdım adam aradı kızdı bana bı dünya daha o bebek buyudukce duzelır endıse edılecek bı durum en kötü tembellık varsa bıle hıc bıseye gerek yok günde 2 saat sağlam gözü kapatırsın egzersızle duzelır, hadı duzelmedı bı dur gözlük kullanır neden aglıyorsun dedı. Başka doktora randevu aldık haftaya kadına yazdım korkulacak bısey yok göz kapama egzersızı yeterlı ona bıle gerek kalmayabılır egzersızle geçer bılınclı anne babasınız zaten duzenlı kontrol yaptırıyorsunuz bu sorun yaşanmaz dedı. Ama ilk doktor hıc görmez kör olur gözü görmüyor vs vs bır sürü şey dedı bugün kızımın gözünü kapattım gayet güzel goruror o gözle tepki verıyor takıp edıyor benı falan çok moralım bozuk. İlk okul çağında bende de vardı 4. Sınıfta fark edıldı 6 ay tek gözümü kapattım 1 sene gözlük taktım yaşım büyüktü 10 yaşındaydım bıde kör kalmadım yanı, ehliyet ıcın göz muaynesı oldum gayet iyi gecmıstı. Ya doktor şaşı kalır falan dedı kızımın gozunu ıncelemkten bır hal oldum artık çocuğun gözü kayıyor gibi gelıyor kendı doktoru şasılık yok dedı adam da baktı ben korkunca, ya bıde prof dr olacak 7 bın verdık ne halde çıktık ordan başına gelen varmı kızımın gözüne bısey olmaz dımı. Bende de vardı gözlerimde sorun yok suan ya kızıma gozlerımı verırım yeterki o iyi olsun ılerıde problem yaşamasın