Kizlar kızımin altını değişirken bı koku fark ettim kaka yapmıştı ondan sandık yıkadım geldim hala kokuyo bı daha yıkadım bı koku geliyo ama bı turlu anlamadım olk başta sonra baktım kolum kokuyo yıkarken kolum göbek hizasına gelmişti koakrca gibi kokladım çocuğu göbeğinden geliyomus koku sonra iyice inceledim icide hafif kızarmış 2 gün önce hastaneye gitmiştik değerleri normal gelmisti enfksyon falan yok ama bu koku mantar vs olabkr mi yada enfeksiyon başlangıcı başına gelen var mı yarın aile hekimine gideceğim yeteri glr mi acaba pole mi gitmeliyim