Dogabala Merhaba bebeğim 9,5 aylık şuan 7,5 kilo zayıf geliyor bana işe başladığım için sma mamasına başlattım ama zayıf gibi kilo alması için be yapmam lazım
arasbek Dogabala bizde 9 ay 9 günlüğüz kilomuz 7550 ek gıda ve anne sütü alıyoruz.. dün doktor diyetisyene yönlendirdi biberon sevmediği için mama içmiyor o yüzden İnfatrini diye bi mama yazdılar muhallebi yapıp ona koyacağım bakalım fayda edecek mi
bebek2anne1 Dogabala bence mama içiyorsa aptamil veya golden goat deneyin derim. Benim kızım mama içmiyor şişede az içiyor her öğün asla içmiyor 6 aylık oldu biz raporlu mamaya başlayacağız