Deletedmom310 Devletin karşılamadığı aşılar hakkında ne düşünüyorsunuz yapılmalı mı kimler yaptırdı bı zararı oldu mu bide kaçıncı ayda yapiliyor
Mom0363 İmkan varsa yaptırılmalı diye düşünüyorum. Rota yaptırdık biz. Arkadaşımın 2 çocuğu da günlerce hastanede kalınca korktuk bizde. Hiç bir yan etkisini yaşamadık çok şükür.