nonema Kızlar merhaba. Kedim var ve oğlum oldu. Her yer kedi tüyü emziğine yapışmış görmemişim allahtan farkettim. Yuttu diye de korkuyorum. Kedimi sahiplendirmeli miyim napmalıyım bilmiyorum. Tüğleri çok dökülüyor vermeye kıyamıyorum ama bebeğime zarar gelir diye de korkuyorum ev işine süpürgeye de yetişemiyorum napıcam ben😥😥😥
3kedili2bebekli nonema zamanla hepsine alışacak yetisecek neyi nerden koruyacaksiniz bileceksiniz 3 kedili ikiz bebekli bir anne olarak diyorum bunu doktorum bebeklerime yapabilecegim en iyi şeyin iyi bakılan evcil hayvan olduğunu söylemişti ve kişilik olarak yaşıtlarından o kadar farklılar ki çok sosyal çok pozitif kimseye zarar vermeyen çok kibar bebekler tahmin bile edemezsiniz
gulefsan1 nonema benim de evde kedim var ve her yer kedi tüyü. Kaç kez oğlumun ağzından da çıkardım da ne zararı olacak ki. Aşılı ve temiz bi canlı. Yutsa ne olabilir ki en fazla 😃 kedim de benim ilk oğlum yeri bambaşka 🥰
gulefsan1 nonema oğlum biraz büyüsün 2. Bir kedi de sahiplenmeyi düşünüyorum hatta. Kedim çok yalnız kalıyo sıkılıyor diye bence hiç merak etmeyin bişey olmaz
balmelinam nonema merhaba🌸 bizim de bi kedimiz vardı malesef bebegimin alerjisi cıktı biz de kayinvalideme verdik kendisi bahceli bi evde oturuyo hem bahceye cikiyo hem evin icinde sanırım su an daha mutlu ☺️
cudana gulefsan1 aynı şekilde. Kızım kaç kere tüy yuttu kakasında görüyorum :) kedilerimin aşıları tam içim çok rahat çok mutlu büyüyorlar bu kadar evhama hiç gerek yok bence de
subrk balmelinam En azından geçerli bir sebebiniz var ve tanıdık birine emanet etmişsiniz. Keyfî verenlere çok kızıyorum
gulefsan1 balmelinam alerji olayı maalesef bambaşka Allah mecbur etmesin. Tabi ki bi noktada önce kendi çocuklarımızı düşüncez. Ama kıl tüy bence onların evdeki varlığının göstergesi. Bir gün evim temiz ama kedim olmadan yaşama düşüncesi beni çok üzüyor zaten çok kısa ömürleri var.
subrk nonema Bebeginiz daha çok küçük kedi tüyü nasıl geldi ona.Yattiği yere muslin serin.Benkmde kedim var bir zararı yok.Zaten küçükken bebek cok agladigindan hiç yanaşmıyordu. Hergün evinizi supurun tada gün aşırı. Ya da eşiniz yapsın.O da bizim ilk göz ağrımız hiç vermeyi düşünmedim. Bu kadar kolat gözden çıkaracaktınız neden sahiplendiniz.Gercekten sinirleniyorum böyle diyenlere.
nonema subrk pardon da siz nerden biliyorsunuz kolay mı zor mu gözden çıkarıyoruz? Sizin ne haddinize sinirlenmek yada eleştirmek!?
nnoktaa nonema yorumların çoğuna katılıyorum. Benim de 2 kedim 1 oğlum var. Çok şükür hiçbir sıkıntı yaşamadık. Aksine kedilerimin faydasını gördüm. Özellikle yenidoğan döneminde emzirirken kedim gelim oğlumun ayak ucuna yatıyordu. Gır gır gır başlıyordu titreşim vermeye.
ayaznannesi nonema benim de kedim vardı çok üzülerek sahiplendirdim çünkü tüyleri çok dökülüyordu 😢 arkadaşıma verdim çok da güzel bakıyor arada bana fotoğraf video gönderiyor 🥺
smileylaylom Bebeğinizi kıskanmış olabilir stres yapmış olabilir, bunun için takviyeleri kullanıp tararsanız bence çözüm olabilir. Benim de bir kedim var oğlum 5 aylık kedimiz gidip beşikte yatıyor çok kıl olmuşsa temizleyip yatırıyorum çocuğu