Kızlar oğlum 2 aylık. Sadece emziriyorum. Bugün pembe lekelenmem oldu. Adetin başında olduğu gibi bir pembe akıntı geldi. Sizler kaçıncı ayda adet oldunuz? Stres oldum şimdi adetse bu sütümü azaltır mı? Regl döneminde azaldığını okumuştum. Ya da böyle lekenlenme olup biter mi?