Hanımlar bu iş bireyseldir biliyorum ama kızım 18.5 aylık Aralık dogumlu iki yaşında kış olacak yani, bu yaz bı şansımı denesem mi dedim lazimligi var oyuncak ayısını bebeğini oturtup çiş diyor çişi nereye yapsınlar diyorum lazimligi gösteriyor birkaç kez altina sadece külot giydirdim bezi çıkarttım çünkü çok sıkıyor hava alsın dedim bez yokken altina kaçırmadı o bez hissi yok diye sanirim. Bu işlerin de yabancısıyım deneyimli annelerden öneri bekliyorum ,🌺