sebur 3 aylık bebeklerin döndüğü ve bunun için ne tür egzersizler yapıldığı videolarından etkilenip o aylarda ben de dönme çalışması falan denemiştim ama bebeğim 5.ayın sonunda döndü. Bu arada ben de acemiliği üzerimden attım bazı konularda. O yüzden sonrasında hiç kasmadım. Zamanı gelince hepsini kendiliğinden yaptı, yapıyor. Kendiliğinden sürünmeye, emeklemeye, tutunup kalkmaya başladı; biz de onun gelişimine ve öğrenmesine tanık olmanın keyfini çıkarıyoruz. Ne zaman ki başka çocuk yapıyor benimki niye yapmıyor demeyi bıraktım o zaman rahatladım. İsteyen egzersizlerle destekleyebilir elbette ama kasmaya gerek yok.