crnyndm Bebeğim 3 aylık oldu hala ilk doğduğu zamanlar gibi gündüz beslenmesini 2 saati geçirmiyorum gece 3-4 saati geçirmiyorum sizlerde durum nasıl süreleri uzatıyor musunuz yavaş yavaş
babyandmom_ crnyndm Ne zaman isterse emziriyorum ben. Hiç saat tutmadım. Sadece geceleri en fazla 3 saati geçirmemeye çalışıyorum