aysem1205 Kızlar benim ctesi 40 ım çıkıyor bu bebeğimden önce doğum kontrol hapıyla korunuyodum hep şimdi emzirirken hap kullanılıyor mu? Siz nasıl korunuyorsunuz?
biricik2602 aysem1205 cazerette kullanıyorum bn emzirirken kullanılıyor onu alabilirsiniz Ben spiralden korkuyorum ama koldan iğne yapılıyor ya onu yaptirmak istiyorum eşimin izinli gününde gidip Doktorlar konuşacağım
mhtpdrmz aysem1205 emzirirken kullanılan hap var. Biz prezervatifle korunuyoruz canım. Oğlumu doğurduktan sonra öyle korunduk 5 sene sorunsuz. Şimdide aynı şekilde kızım 6 aylık yine prezervatifle korunuyoruz