Böyle iprenç bir mamam görmedim bilmiyorum herkeste öyle mi ama çocuğuma yazık 3 gündür ne çekiyor resmen kokmuş balık kokusuyla birlikte sıcak suda bile pütür pütür oluyordu teslim için geri götürdük e bebekten almıştık bebelac gold müşteri hizmetleri ile görüşüp şikayetimi ilettiler ve mamayı kargo aracılığıyla gönderdik inceleme yapılacak