Kızlar selam. 4. Ay bitmesine 2,3 gün kala akşamları memede uyuyan bebegim memede uyku saatinde başlıyor çıglıga kaldırınca susuyor biraz bakınıyor etrafa ama uyku gözünden akıyor tekrar memeye alıyorum gene çıglık. Biraz daha kandırıp tekrar aglasada ayakta emzire emzire uyutuyorum dalması çok güç bir hafta oldu bu iki gündür gündüzleri de durup dururken çıglık ama kucakta gezdirip konuşınca susuyor. 4. Ay atagımı napıcaz noluyo çılgın gibi aglıyor bu nedir yahu