ikimelekannesi24 aysebb bugün doktorumuz 1 ml ver yeter dedi de ondan sormak istedim normalde sideferi bende sizin gibi kilo çarpı iki olarak veriyodum
ikimelekannesi24 ftmylm doktor tam 5 aylık olunca tadımlara başlayabilirsin dedi ilk 3 ay çok güzel kilo aldı zaten şu iki ay çok almadı sadece. Birazda yüzü küçüldü ondan bende dert ettim işte
ikimelekannesi24 Nkocak onun için ben emzirirken sonra ikinci memeyi istemiyo zaten sonrasında tekrar aynı gögsü emzirerek devam ediyormuş geride kalan yağlı sütü alsın die
ikimelekannesi24 newmo 5 aylık olunca takımlara başladı dedi bakalım nasıl olacak resmen ek gıda da ne yapılır nasıl bi yol izlenir unutmuşum herşeyi
Nkocak ikimelekannesi24 bana doktor öyle söylemişti oğlumda değil ama şuan 2 aylık kızım var tanzikli sütten arka süte gelemiyor eğer kilo aldın diyorsan ön sütü sağ demişti