birannebirogull vala bacım prezervatif kullandım 2 ay boyunca hiç bişi anlamadım ilişkiden vala anca acı veriyordu spral taktırsam doğum travmalarım var korkuyorum artık dik işlerim patladı ondan sonra tekrardan hastaneye yatıs yaptım 10 gün boyunca yattım kapaşı ceza evi gibi sürekli muamele carıyolardı 22 saat boyunca acı çektim sezeryan istedim yapmadılar zorla dogurttular gerçekten ben 2. Çocuğa tövbe ettim bide benim kız hiç durmuyor yerinde sürekli agliyor zırlıyor işime gücüme yetişemiyorum uyusa 10 dakika anca uyur gerçekten uykusuzluk beni mahvetti dısarıya çıksam çocukla dısarı cıkmasıda artık çok zor bittim eşim calısıyor ful hep stresten felan ben hep kilo verdim sacımı tarayamaz oldum