elf560_ Aranızda emzirirken klamoks bıd 1000mg kullanan var mı?augmentine eşdeğer diye bunu verdiler.
elf560_ rachelgreen_ işe yarıyor mu? Mastit için verildi bide bebekte bi farklılık oldu mu (ishal-kusma vs)
rachelgreen_ elf560_ canım maalesef mastite bir faydası yok onun… Bebeğimde farklı bir şey olmamıştı ama.