bebiskoooooo bayramda 6 gun tatil yaptik, uyku saati gelince uyuttum kamera kurdum esimle bahcede oturduk. Sabah esim yuruyuse cikardi bebek arabasiyla onu ben uyudum cunku gece cok uyanmalara basladi dis yuzunden sonra onlar gelince kahvaltı hazirladim yedik, emzirdim uyuttum öğlen ilk uykusunu yapti, yanima ogluma atistirmaliklar aldim denize indik sonra denizde uyuttum sezlongta orda takildik yedik ictik yine denize girdik eve geldik dus aldik aksam yemegi yedik oglanin uyku saati geldi kapanis