Haftaya 40 ım çıkıyor 40 kontrolüne gidince spiral düşünüyorum ama vajinal muane fobim var iki doğumum da sezeryan ilkinde çok travma yaşadım . İkinci sezeryan doğumumda da tek yumurtaya sahip olduğumu söyledi doktor bugüne kadar kimse dememişti . Başka çocuk düşüncem de yok. Spiral acı veriyor mu ne kadar sürüyor takılması , Sedasyon altında takılsa olur mu acaba ?