siladgnchdr çok heyecanlıyım tabii bu da erkek😍 oglum suan 2 yas sendromunda aşırı huysuz döneminde onla birlikte gebelik zorluyo ama cevremdekiler destek saglıyolar, oglum hiç kıskanmıyo hatta bebe bebe diye seviyo adını ögretmeye calısıyoruz bazen söylüyo cici yapıyo karnıma oyuncak koyuyor🥹 kıskancagını sanmıyorum pek yası da kücük cünkü arkadas gibi büyürler dedik öyle olcak insallah💕🙏🏻