Ben hu kahveden aldım kızlar çokta güzel içimi var 1 ay kadar kullandım güzelde iştah kesti bende yani kahveden aşırı memmundum ya dıyetımı de yaptım derkeennnn ben bı kabız oldum allahım allahım hemoroidler çatlaklar öldüm öldüm dirildim yani şunuda söylemek gerekırse gunluk ortalama 1,5 litrre kadar su ıcıyordum bılıyorum az bı mıktar dıyorum kı acaba kahveyı ıcerken suyuda çok çoooookk ıcseydım kabızlık yasamazmıydım sızler kullandınız mı aa yok çok su ıctım yınede kabız yaptı felan dıyenınız var mı acaba