dilanyildiz Oğlum bugün 7 günlük oldu emzirme esnasında telefonu elime alayım derken hafif kafasının yanına çarptım ufak sızlandı sonra emmeye devam etti uyudu bir sorun yok gözüküyor başına böyle bir durum gelen var mı
babyandmom_ dilanyildiz Hoşgeldinnnnn😂 en az 50 kez başımıza gelmiştir ağlamıyorsa baygın gibi değilse bir sorun yoktur korkma
mamalika dilanyildiz endişe etmeniz çok normal ama ondan bir şey olmaz Allah’ın izniyle. Fakat bebeğiniz çok küçük ve bebeklerin kafatası radyasyona karşı yetişkinlere göre daha geçirgen. Sizin bileceğiniz şey ama acaba çok yakınında telefon kullanmamak daha iyi olabilir mi?
dilanyildiz mamalika evet dikkat ediyorum fakat masadaydı zaten telefon tek olduğum için açmam gereken bir telefondu acemilik ve telaş karışınca böyle bişey oldu 😞