Kızlar benim bebeğim 38 günlük hem anne sütü hem mama alıyor ilk zamanlar yoğun bakıma girdiği için çok ememedi sütüm de azdı. Hala bile çok sayılmaz ama eskiye göre arttı sanki. Mamayı zamanla azaltıp anne sütüyle beslemek istiyorum bunu yapabilen var mı nasıl yaptınız