Merhaba hanımlar yine ben 🤷🏼♀️
Bebeğim 4 ay 20 günlük oldu. Doğum kilosu 3190 2900 e düştü ve 17 gün boyunca sadece 100 gram almıştı sarılık vs ememe di bende anlamadım doktora gittiğimizde mama başladı anne sütü mama karışık ilerledik bu güne kadar mamayı sadece emziremediğim zamanlarda yada doymadığını düşündüğümde verdim bir aydır da bir kutu mamayı bitiremedik zaten almadı hiç yapıp yapıp döktük. Ama başta kilo alamadığı için hep yine aynısı olacak korkusu ile bir türlü tam anlamıyla bırakamadık mamayı. Neyse ben dün diş çıkardığı için devlet hastanesine götürdüm doktor yaşlı bir adamdı bakar bakmaz bu bebek kilolu dedi. Kilo baktığın da 7000 kg geldi ısrarla sadece anne sütü ver bu bebek obez olur dedi neye dayanarak bunu dedi neden dedi anlamadım 2 hafta kendi doktorumuza gideceğimiz ve tartışmaya girmemek için cevap vermedim. Burda görüyorum 3 aylık 7000 kg yazanları siz olsanız nasıl ilerlersiniz kilo kaybı meselesi hep aklımda hiç çıkmıyor