Atlasinannesi_ Hiç bıkmadan dinleyeceğim şarkı; Sting- Shape of my heart , Oğlum Abba hayranı neredeyse her gün Abbanin şarkılarını dinliyoruz bir de benim en en sevdiğim sanatçı Freddie Mercury- Bohemian rhapsody, Show must go on şarkılarının yeri bende çok ayrı💖 bonus olarak Metallica; Nothing else matters, Unforgiven 🌸