ozge Canım herkesin tedavi düzeni farklı oluyor.Gonal f diye bir iğne var mesela ben onu 450 ml olarak 2 kutu kullanmıştım her gün 150 doz vurdum yumurtalarım büyümüştü daha sonra çatlatma iğnesi vuruldum akşam saat 11 de ertesi gün sabah yumurtalarım toplandı.İğnenin dozunu ne kadar vurulucağını tüp bebek doktorun sana söylüyor tamamen sana özel bir tedavi durum yani burdan ne desek boş