Aliarslanm 
Soğuk kahveye bayılırım yaz ayında tek favori kahvem. Mikserlede oluyor ama ben blender ile yapıyorum şu akıcı köpük kıvamını o şekilde daha güzel veriyor.
1 kavanozda 1.5 tatlı kaşığı granül kahve 1.5 tatlı kaşığı şeker üstüne gelecek kadar su koyup blenderla bızt bızt yapıyorum sonra
Kahveyi içeceğim bardağa yarısına kadar süt 3-4 buz koyup üstüne de bızt bızt yaptığım kahveyi ekliyorum görüntü görseldeki gibi okuyor tad muazzam oluyor.
Tabi daha pratikte var hepsini kavanoza koyup çalkalayın bardağa dökmek gibi ama nedense hiçbiri blender ile yaptığım tadı vermiyor