2 yaşında yeğenim var. Herşeyi konuşuyordu maşallah kimden ne duysa taklit ediyor derdini anlatip ihtiyaclarini söyleyebiliyordu. Birkaç gündür kekelemeye başladı. Örneğin anne diyecek. Aaa aa anne diyor neden böyle oldu sizce fikri olan başına gelen var mı? Her hangi bir hastalığı yok