birbebis_ Canım verdikleri kabın içinde küçük kaşık var ben bezindeki kakadan kaşıkla alıp koymuştum. Mesela kaka yaptı bezine o bezi yanımda hastaneye götürdüm o an kaka yapıp yapmayacağını bilemem diye. O bezde ki kaka en fazla yarım saatlik olması lazım dedi doktor. Yani kaka yaptıktan yarım saat içindeki kakanın örneği olur dedi. Yarım saat sonraki bezdeki kaka bakteri üretmeye başlıyor demişti. Öyle durumlarda yarım saatlikse eğer yanımda bezi götürüyorum