merhabalar. dün karşıma bi şey çıktı geceden beri aklımda. doğumda yapılan k vitaminleri yetersiz gelirse göbekte kanama gibi durumlar olabiliyormuş ve tekrardan k vitamini takviyesi gerekebilirmiş. benim oğlumun da doğduktan iki ay sonra göbeğinde çok az kanama olmuştu, akışkan olmayacak kadar az, doktora gittiğimizde o bölgeyi direkt dağlamıştı sadece. sonrasında bi problem olmadı ama aklıma takıldı. doktor da yaşadığımız yerin en popüler doktoruydu yani şüphe etmemiştim hiç. var mı göbek deliği kanaması yaşayan ve nasıl bi çözüm bulmuştu doktorunuz?